Doručení po ČR do 24 hodin.
Už žádné fronty na poště. Nikdy.

Zadáte odesílatele
a příjemce.
Kurýr přijede
až k Vám.
Kurýr doručí balíček
do rukou adresátovi.

Garance spokojenosti

Ručíme za vyzvednutí

Jak funguje garance vyzvednutí následující pracovní den?

Všechny zásilky, které objednáte do 17:30 hodin, jsou vyzvednuty následující pracovní den. Vyzvednutí druhý den je garantováno. Pokud nebude zásilka následující den vyzvednuta, vrátíme Vám peníze za přepravu, zásilku vyzvedneme den následující a přepravu budete mít od nás zcela zdarma. Nebyla Vaše zásilka vyzvednuta následující pracovní den? Napište nám na garance@balikonos.cz a my Vám vrátíme peníze za přepravu.

Ručíme za doručení

Jak funguje garance doručení?

Zásilky doručujeme následující pracovní den od vyzvednutí. Pokud nebude Vaše zásilka doručena následujcí pracovní den od vyzvednutí, vrátíme Vám peníze za přepravu. Vyjímku tvoří neovlivnitelné situace jako přírodní jevy či autonehoda. Nebyla Vaše zásilka doručena následující pracovní den po vyzvednutí? Napište nám na garance@balikonos.cz a my Vám vrátíme peníze za přepravu.

Pokud kurýr zásilku nevyzvedne či nedoručí v dohodnutý den, vrátíme Vám peníze.

Nejčastější dotazy

Kdy zásilku kurýr vyzvedne?

Kurýr vyzvedne zásilku v den, který si určíte. Nejdříve však druhý den od objednání. O času vyzvednutí budete informování emailem a SMS. V SMS zprávě dostanete telefonní spojení na řidiče, můžete si čas vyzvednutí zásilky dohodnout přímo s ním.

Kdy zásilku kurýr doručí?

Zásilka bude doručena následující pracovní den od vyzvednutí. O doručení bude adresát informován emailem a SMS zprávou. Obsahem SMS zprávy je orientační doba doručení a telefon na doručujícího řidiče. Dobu doručení je tak možné domluvit přímo s řidičem.

Jak funguje platba přepravy dobírkou?

Cenu přepravy Vám strhneme z Vámi zadané částky dobírky

Využijete v případě, že jste zadali dobírkovou částku včetně ceny přepravy, kterou má hradit adresát. V tomto případě si strhneme cenu přepravy z Vámi zadané hodnoty dobírky. Např. zadali jste dobírkovou částku 1 150 Kč, cena přepravy MůjBalíkonoš.cz je 120 Kč. Příjemce zaplatí 1 150 Kč a na účet Vám tak pošleme 1 030 Kč.

Navýšit dobírku o cenu přepravy

Využijete v případě, že jste zadali dobírkovou částku jen v hodnotě zboží. Náklady na přepravu přičteme k Vámi zadané dobírkové částce. Dobírku vybereme a následně Vám zašleme částku hodnoty zboží. Např. zadali jste dobírkovou částku 1 000 Kč, cena přepravy MůjBalíkonoš.cz je 120 Kč. Příjemce zaplatí 1 120 Kč a na účet Vám tak pošleme 1 000 Kč.

Balík bez dobírky

Pokud u balíku dobírka není, vytvoříme dobírku na zaplacení přepravy. Např. cena přepravy je 120 Kč, u zásilky vytvoříme dobírku za 25 Kč a příjemce zaplatí 145 Kč, které si celé necháme na úhradu přepravy.

Kdy mi přijde dobírka na účet?

Do 7 dní od doručení balíku na účet, který zadáte v objednávce.

Jak zásilku zabalit?

V případě nesprávně zabalené zásilky nelze případné poškození zásilky reklamovat.

Vnější obal

Zboží zabalené v papírových krabicích, vyrobených z kvalitní dvouvrstvé lepenky odolné proti vlhkosti, je obvykle dobře chráněno. Zvlášť důležitá je ochrana rohů, povrchu a hran. Nejlepší jsou nové krabice; použité krabice jsou vhodné pouze pro odolné zboží. Čím je obsah těžší, tím pevnější musí být vnější obal.

Vnitřní výplň

Všechny prázdné prostory uvnitř krabice by měly být vyplněny nějakým výplňovým materiálem. Zboží se nesmí posouvat. Použitý výplňový materiál by měl být pro odesílané zboží vhodný. Zboží a vnější obal by neměly být v přímém kontaktu.

Zalepení

Balík by měl být ovinut lepicí páskou a ze všech stran dobře zalepen. Čím je balík těžší nebo větší, tím pevnější musí být lepicí páska. Důkladné zalepení je nutné pro bezpečnou přepravu.

Jak velkou zásilku lze poslat?

Váha zásilky je limitována 40 kg, nejdelší strana musí mít do 200 cm a maximálními rozměry jsou do tzv. obvodové délky 3 metry. Obvodovou délku spočítáte následovně: 1× nejdelší rozměr + 2× druhý rozměr + 2× třetí rozměr.

Jsou zásilky pojištěné?

Zásilky jsou standardně pojištěny do hodnoty 6 000 Kč.

Jak řešit reklamace?

Při ztracení zásilky je odesílatel o této skutečnosti informován klientským centrem MůjBalíkonoš.cz. Následně je požádán o doložení potřebných dokumentů a zaslání čísla bankovního účtu. Po uznání reklamace je vyplacena finanční náhrada.

V případě poškození zásilky je třeba dodat k reklamaci fotografie poškozené zásilky. Fotografie by měly ukazovat jak poškozenou zásilku, tak poškozený obsah zásilky. Poškozenou zásilku je nutné nahlásit do 2 pracovních dní od doručení na reklamace@balikonos.cz.

Máte dotaz? Offline